Bij ons kunt u terecht voor:
Artiestenmanagement, Boekingen van nationale en internationale acts, Bedrijfsfeesten, Evenementen, Popfestivals, CD-producties, Onafhankelijk advies.
home    boek   contact    zoeken                                                                                                                             

 

Fouradi
Op 5 Januari 1982 kwam er een talent op de wereld genaamd Mohamed Fouradi. Drie jaar later opende zijn broertje op 19 November zijn oogjes. Hij werd Brahim Fouradi genoemd. De twee Marokkaanse broertjes groeide samen op in Amsterdam en leerde zo de harde buitenwereld kennen. Het is knap dat ze voor muziek kozen, terwijl verder niemand in hun familie ervaring heeft met muziek. Ze gingen verder als de gebroeders ‘Fouradi’.

Beide heren hebben hun diploma gehaald en studeren nu. Brahim heeft ondanks zijn grote mond zijn Havo-diploma gehaald en volgt nu de opleiding Media & Entertainment Management in Rotterdam. Mohamed heeft met twee handen op zijn rug zijn Mbo Toerisme behaald, en volgt nu Hbo Commerciële Economie in Diemen.

Eind 2004 kwam Brahim in aanraking met muziek. Na wat dollen met vrienden in de studio kwam het liedje ‘Wat wil je horen’ naar boven. Het werd al snel bekend en mensen wilden meer horen.

Mohamed begon bij vrienden in de thuisstudio als zanger, en ontwikkelde zich snel op het gebied van muziek. Zo hebben de heren eind 2005 een driejarig contract getekend bij de platenmaatschappij Walboomers. Hun interesse in muziek is nooit opgehouden. Met hun 2 verschillende talenten zijn ze nu een succesvol duo. Wat hun zo origineel maakt, is de stijl van hun muziek. Ze staan bekend om hun originele sound, R&B gemixt beats, verschillende invloeden en een twistje hedendaagse hiphop.

Ze zeggen dan ook in hun eigen woorden: ‘De dingen die je meemaakt en de emoties, moet je uiten. Het is maar net welke uitlaatklep je daarvoor gebruikt. Voor ons is dat muziek.’

Ze zijn door het liedje ‘Marokkaanse schoonheid’ bij de multiculturele jongeren populair geworden. Doordat vele zich aangesproken voelen was dat precies de boodschap die ze wilde over brengen: ‘Wees bewust van je innerlijke en uiterlijke schoonheid!’. Het kon dan ook niet lang duren voordat hun optredens zich konden verplaatsen van scholen en buurthuizen naar vele discotheken door heel Nederland.

Net als gewone mensen heeft het duo ook een verlanglijstje. Ze wachten nog steeds op de kerstman die hun een debuutalbum en een nummer 1 hit bezorgd in de top-40. Ze zijn in samenwerking met Walboomers druk bezig met hun eerste cd waar de naam nog niet bekend van is. Ze zijn van plan om met verschillende artiesten samen te werken. Onlangs is hun eerste videoclip gereleased, aan te vragen op The Box onder clipcode 2349!

Ze hebben grote plannen voor de toekomst, dus je zal ongetwijfeld veel van ze horen!